İade ve Geri Ödeme Politikası
16 Aralık 2024'te güncellendi
Tanımlar ve temel terimler
Bu İade ve Geri Ödeme Politikası'nda her şeyi olabildiğince açık bir şekilde açıklamak için, bu terimlerden herhangi birine her atıfta bulunulduğunda, kesinlikle şu şekilde tanımlanmıştır:
- Şirket: bu politikada “Şirket” “biz” “bize” veya “bizim” dendiğinde, bu İade ve Geri Ödeme Politikası kapsamındaki bilgilerinizden sorumlu olan Teletek Müşteri Portalı'na atıfta bulunulmaktadır. İade Politikası.
- Müşteri: Teletek Müşteri Portal Hizmetini kullanarak tüketicileriniz veya hizmet kullanıcılarınızla ilişkilerinizi yönetmek için kaydolan şirket, kuruluş veya kişiyi ifade eder.
- Cihaz: Teletek Müşteri Portalını ziyaret etmek ve hizmetleri kullanmak için kullanılabilen telefon, tablet, bilgisayar veya başka herhangi bir cihaz gibi internete bağlı herhangi bir cihaz.
- Hizmet: Teletek Müşteri Portalı tarafından ilgili şartlarda (varsa) ve bu platformda açıklandığı şekilde sağlanan hizmeti ifade eder.
- Web sitesi: Teletek Müşteri Portalı"nın sitesi, bu URL üzerinden erişilebilir: https://portal.teletek.net.tr
- Siz: Teletek Müşteri Portalına kayıtlı olan ve Hizmetleri kullanın.
İade ve Geri Ödeme Politikası
Teletek Müşteri Portal'da alışveriş yaptığınız için teşekkür ederiz. Ürettiğimiz şeyleri satın almayı sevmenizi takdir ediyoruz. Ayrıca ürünlerimizi incelerken, değerlendirirken ve satın alırken ödüllendirici bir deneyim yaşamanızı sağlamak istiyoruz.
Her alışveriş deneyiminde olduğu gibi, Teletek Müşteri Portal'daki işlemler için de geçerli olan hüküm ve koşullar vardır. Avukatlarımızın izin verdiği ölçüde kısa olacağız. Hatırlanması gereken en önemli şey, Teletek Müşteri Portal’da sipariş vererek veya satın alma işlemi gerçekleştirerek, aşağıda belirtilen şartları ve Teletek Müşteri Portal’ın Gizlilik Politikası’nı kabul etmiş olmanızdır.
Satın aldığınız üründe bir sorun varsa veya üründen memnun kalmazsanız, ürününüz için geri ödeme yapamazsınız.
Geri Ödemeler
Teletek Müşteri Portal’da müşterilerimize en iyi ürünleri sunmaya kendimizi adadık. Seçtiğiniz her ürün titizlikle incelenir, kusurlara karşı kontrol edilir ve azami özenle paketlenir. Bunu, ürünlerimize aşık olmanızı sağlamak için yapıyoruz.
Ne yazık ki, seçtiğiniz ürünün/ürünlerin stoklarımızda olmadığı veya envanterimiz ve kalite kontrolümüzle ilgili bazı sorunlarla karşılaşabileceğimiz zamanlar olabilir. Bu gibi durumlarda siparişinizi iptal etmek zorunda kalabiliriz. Siparişiniz hakkında gereksiz yere endişelenmenize gerek kalmaması için önceden bilgilendirileceksiniz. Çevrimiçi ödeme (Kapıda Ödeme değil) yoluyla satın aldıysanız, ekibimiz talebinizi onayladıktan sonra paranız iade edilecektir.
Sipariş edilen ürünü işleme koymadan önce kapsamlı bir kalite kontrolü gerçekleştiriyoruz. Ürünü paketlerken azami özeni gösteriyoruz. Aynı zamanda, ürünlerin nakliye sırasında hasar görmemesi için paketlemenin iyi olduğundan emin oluyoruz. Lütfen Teletek Müşteri Portalı'nın transit veya taşıma sırasında ürünlere verilen hasarlardan sorumlu olmadığını unutmayın.
Şeffaflık, verimlilik ve kaliteli müşteri hizmetleri sağlamak için belirli politikalar izliyoruz:
- Satılan ürünlerde iadeye izin VERMİYORUZ - çevrimiçi veya perakende satış noktalarında.
- Müşterilerin en kaliteli ürünleri alması gerektiğine inandığımız için iade edilen ürünleri KABUL ETMİYORUZ.
- İster çevrimiçi ister perakende mağazadan yapılan hiçbir satın alma işlemi için geri ödeme yapılmaz.
- Ürünlerimizin değişimini TEŞVİK ETMİYORUZ.
- Kullanılmış ürünleri yeniden satmıyoruz ve bunu önermiyoruz çünkü müşterilerimiz için en kaliteli ürünleri garanti edemeyiz.
Uluslararası Siparişler İçin:
- Değişim veya İadeyi DESTEKLEMEYİZ.
- Siparişi işleme koymadan ve gönderim için göndermeden önce iptal ederseniz, geri ödeme yapılabilir. Siparişlerin gönderimden önce işlenmesi genellikle 1-2 gün sürer.
- Zaten gönderim aşamasında olan siparişler iade edilemez, iptal edilemez veya geri ödeme yapılamaz.
- Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, lütfen hemen Destek Ekibimizle iletişime geçin.
Onayınız
Web sitemizi kullanarak, bir hesap kaydederek veya bir satın alma işlemi yaparak, İade ve Geri Ödeme Politikamızı kabul etmiş ve şartlarını kabul etmiş olursunuz.
İade ve Geri Ödeme Politikamızdaki Değişiklikler
Bu belgeyi Hizmetimizi ve politikalarımızı doğru bir şekilde yansıtacak şekilde güncellememiz, düzeltmemiz veya değişiklik yapmamız durumunda. Yasa tarafından aksi gerekmediği sürece, bu değişiklikler burada belirgin bir şekilde yayınlanacaktır. Daha sonra, Hizmeti kullanmaya devam ederseniz, güncellenen İade ve Geri Ödeme Politikası'na bağlı kalacaksınız. Bu veya herhangi bir güncellenen İade ve Geri Ödeme Politikası'nı kabul etmek istemiyorsanız, hesabınızı silebilirsiniz.
Bizimle İletişime Geçin
Herhangi bir nedenle, sunduğumuz herhangi bir mal veya hizmetten tamamen memnun kalmazsanız, bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, ürünümüzle ilgili yaşadığınız sorunları sizinle görüşelim.
- E-posta yoluyla: info@teletek.net.tr
- Telefon numarası yoluyla: +90 216 576 21 21
- Bu bağlantı yoluyla: https://portal.teletek.net.tr/contact.php
- Bu adres yoluyla: Değirmenyolu Cd. Çetinkaya Sk. No:16/4 - 34752, İçerenköy, Ataşehir/İSTANBUL